Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O prázdnotě a intuitivním poznání z kolekce SEDM ESEJŮ O (ZEN) BUDDHISMU
Autor: buddhist (Občasný) - publikováno 27.11.2009 (22:27:11)


 chinagirl (Občasný) - 3.12.2009 > tuik> to jsem smíchala dvě věci dohromady, přijímat dogmata a mít svůj názor...no... náboženství je přece postaveno na dogmatech, která věřící musí přijmout (papež je neomylný, zmrtvýchvstání Ježíše K., Tóra je pramen práva....), pak jsou různé polemiky, různé názory, jasně že v rámci církve taky existuje diskuse (že to není rigidní, ale taky to není kdovíjak otevřené), taky jsou ortodoxní a mín ortodoxní věřící..., měla jsem spíš na mysli "promejšlení" toho základního dogmatu (která ti vymezuje prostor tak trochu..). Znám hodně věřících lidí, kteří jsou silné a samostatně myslící osobnosti, ale vždy tam mají nějaký ten záchytný bod (dogma)...a taky jsou dogmata a dogmata_:) (ale existenci nejsvětější trojice nemůžeš jako křesťan popírat, pokud tvrdíš, že je jen Bůh, pak už jsi spíše Žid:), můžeš se ale dohadovat o tom, kdo z trojice je na vrcholu trojuhelniku)...atd.
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli chinagirl
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter