Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klánovický les
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 8.12.2009 (00:54:52)


cvakal (Občasný) - 8.12.2009 >

Nepodceňuj se, udržíš i kratší časy, navíc ten sníh není nijak zvlášť ostrý. Mám celou řadu fotek, kde je sníh ostrý jak břitva a bílý jako sníh . Obě jste mne u minulého snímku napadly, či přesněji jedna mě napadla a druhá jen přizvukovala (už nevím která), že sníh je jen bílá plocha. Myslím, že ty´s mi vmetla do očí, že kdyby to bylo pořádně vyfoceno, sníh by strukturu měl.

Zkrátka úmyslně jsem vybral fotku, kde už je slunce hodně nízko. Zabil jsem tím dvě mouchy jednou ranou. Šikmé světlo ukázkově vykresluje strukturu sněhu a ve stínu, což je většina fotky, je jen bílá (namodralá) plocha bez struktury. Namodralý nádech jsem mohl zcela odfiltrovat, ale pak by to byla naprosto nudná bílá plocha, jako kus kancelářského papíru. I tak jsem hodně modré odfiltroval, ale úplně ji odfiltrovat mi připadalo nevhodné, ale to je věc názoru, samozřejmě.

Prostě fotit sníh bez slunce je velmi ošidné, také to občas dělám a dám takovou fotku nebo i více fotek na Totem, pokud mě to ještě bude bavit. Nerad bych tě urazil, ale doporučoval bych ti raději fotit sníh, když svítí sluníčko, zkus si to při zatažené obloze. Když je zataženo, světlo není tak studené podle Kelvinovy stupnice barvy světla (nejstudenější je v poledne při bezmračné obloze), ale stejně budeš mít potíže s modrou barvou a sníh bude jen bílá plocha, jakoby prázdná. Převodem do černobílé stupnice to nezachráníš, myslím, že je to naopak ještě horší, hůře to vypadá, podle mne. V zimě budeš mít dost příležitostí si to vyzkoušet .


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli cvakal
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter