Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
portrét
Autor: moier (Občasný) - publikováno 3.1.2010 (14:02:02)


huwik (Občasný) - 3.1.2010 > Lepšíš se, to je hlavní :o) S tou nesouměrností je to pravda, to už tu bylo zmiňováno.  Oči sice má dál od sebe, nicméně ne všichni lidi mají oči daleko od sebe jak podle anatomky. (nejvíc se mi líbí, jak je v anatomkách napsáno, že hlava dospělého člověka se vejde 7x do těla a v naší rodině se všem včetně mě vejde hlava 6x do těla a někdy ani to ne :o))))...) Takže to by mi až tak nevadilo, je v tom taková individualita. Zlepšit se můžeš ve stínování krku - krk je ve tvaru válce, zkus, aby tím stínováním byl tomu tvaru blíže. U tváře, očí atd. to už cítíš dobře. Totéž platí o ramenech. Jinak nemusíš to tak radikálně useknout dole, můžeš to udělat víc do ztracena, třeba i v lince, nemusíš to už tak stínovat :o)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli huwik
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter