Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Filip, srpen/září 2009
Autor: 1978 (Občasný) - publikováno 5.4.2010 (17:28:01)


 1978 (Občasný) - 14.5.2010 > anae> Filip tvrdil, že Jáson zemřel?! O tom vůbec nic nevím, to je pro mne úplně nová informace... pane jo, tak ono je to ještě větší než jsem si kdy myslel. Jásona si dobře pamatuju, až moc dobře. Toho člověka jsem nenáviděl, říkal jsem si, že jestli jednou Jáson umře, že budu moc rád. To jsou věci. Nějak na mne taky dělal dojem, že by mohl umřít, asi tím, že vystupoval jako starý člověk a taky že jsem jej měl (a mám) za duševně nemocného. Jednu dobu jsem si dokonce myslel, že Jáson je Filipovo alter-ego, ale to by Filip musel být naprosto rozštěpená osobnost. Ne, to není reálné, Jáson musela být jiná osoba.

Čím proboha mohl Jáson Filipa inspirovat? Filip měl co říct, určitě, alespoň v Dlaždicích mne o tom přesvědčil. Jáson byl jen popletený blábolista. Nechápu čím by mohl být inspirací.

Pak Jáson najednou někam zmizel. Jestli umřel, tak si myslím, že to byl schizofrenik a zabil se.

Filip tvrdil, že hledal jeho hrob v soukromé korespondenci nebo někde v diskuzích? Dá se to dohledat?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli 1978
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter