Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Posvěcené krmení
Autor: nohome (Občasný) - publikováno 30.12.2002 (15:20:51)


 Janahe (Občasný) - 2.1.2003 > nohome> 

Ze tve dilko je zamerna provokace, to jsem pochopila. Ostatne staci se podivat na tve ostatni veci, aby bylo cloveku jasne, ze mas velkou potrebu provokovat. Proc ne, zalezi na tom, kolik ti je, k urcitemu veku to primo patri, tim, ze se distancuje od ostatnich, se mlady clovek stava sam sebou. Ale po obdobi vzpoury je dobre si uvedomit, ze k dospelemu cloveku patri take schopnost empatie a zodpovednost  - a nejen za sebe. Naprosta vetsina lidi na teto planete je vericich (nase zeme je dost vyjimecne ateisticka), pro spoustu lidi je jejich vira to nejdulezitejsi a nejcennejsi, co maji. Muzes s nimi nesouhlasit, muzes jim dokazovat, ze nemaji pravdu, ale nemas pravo po nich plivnout. Nedavno zdanlive nevinna (z naseho nezasveceneho hlediska) poznamka, ze i Mohamed by si vybral mezi adeptkami na kralovnu krasy, zpusobila smrt mnoha lidi. Nemyslim si, ze by tve dilo bylo tak nebezpecne, petku jsem ti dala jako upozorneni na to, ze toto patri do kategorie provokaci nezodpovednych, co ja vim, kdy a kde budes provokovat priste. Vis, co je to efekt motyliho kridla? Tady se totiz muze projevit - z naproste pitomosti muze vzniknout tragedie. A z nabozenskych duvodu tech tragedii vzniklo uz dost. No a k tomu druhemu obrazku - trochu jsem tu chvalu prehnala, abys kvuli te petce nebrecel. Co ja vim, jestli ve skutecnosti nejsi  dusicka citliva. Barevne se mi ten obrazek skutecne moc libi (ostatne barevne neni spatny ani ten s andelskymi torzy).


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janahe
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter