Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výhled do zahrady
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 17.5.2010 (01:39:45)


 cvakal (Občasný) - 18.5.2010 > Periskop> 

Není důležité (pomineme-li technickou stránku) jaká světlocitlivá deska (sklo,film,čip) se používá, není ale ani zdaleko jedno, jestli se fotí barevně nebo černobíle, ale to moc dobře víš, protože černobílou berličku rád používáš, jak jsem na tom málu tvých fotek na totemu viděl.

 

O Janahe toho očividně víš mnohem více než já, nemohu tušit, do jaké míry se Janahe zajímá o fotky jiných fotografů a kdyby fotky Sudka, nebo jiného fotografa, třeba Drtikola, D.J. Růžičky,E.Wiškovského neznala, v žádném případě bych si o ní nemyslel, že je jelito.

Samozřejmě jsem z tvé poznámky pochopil, že tě ta fotka nebaví, ale to je bohužel tvůj způsob. Fotkám rozumíš, v hlavě to máš srovnané, ale většinou kritizuješ nekonkrétně, sice správně, ale nekonkrétně a někdy i bezvýznamné hlouposti, jako třeba iniciály na rajerových fotkách, to je opravdu to nejmenší, co mi na jeho fotkách vadí. Bylo by lepší a kritizovanému autorovi by prospělo, kdybys konkrétně poukázal na chyby, ať už domnělé, nebo skutečné, kdybys prostě konkrétně řekl svůj názor a podpořil ho věcnými argumenty.

Píšeš "něco takového by se dalo i namalovat...". Takovou blbost si nech vytesat do kamene! Je to přesně obráceně, co lze vyfotit, je naprosto zbytečné malovat, to ti ještě nedošlo?

Co se týká času věnovaného kritice, např. já také pracuji, nejsem žádný (milionář) vejminkář, snažil jsem se psát své názory, ale se zlou jsem se potázal. No nic, přeji ti hodně energie a úspěchů v potírání totemových neřestí .  


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli cvakal
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter