Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dny plné usínání
Autor: cit-i-zen (Občasný) - publikováno 3.2.2011 (11:45:25)


tuik (Občasný) - 3.2.2011 >

v ramci vyse vypsanych vulgarismu si dovolim - ty vole! to me tak nadchlo! jak se to da rict prubehove? to me nadchava?

 

ten hnusny neporadek se mi na tom libi, i kdyz posrane teplaky a nesplachnute hovno je na me trochu moc. moje hranice je tak u tech vajglu, kondomu a syra, co tece po schodech. myslim, ze je to tim takovy organicky; zivy, jako ze z presne takovyhle spiny se rodej krysy, je to humus, ktery se promenuje do zivin. je to naplnene.

 

nevim, jestli bych dovedla dokazat, ze je to mene surrealne nez u Tebe obvykle, nicmene na me to tak pusobi - asi, ze jeste zachovavas cele vety.

 

dalsi vec, ktera me na tom bavi, jsou ty pruhledy do jinych basni. to sadlo a maslo si pamatuju jinde - vecerni sadlo na krajici postele, nebo tak - a v hlave pak vznika takova nekolikarozmerna mapa s prustrihy jinam. -

 

a konecne - ty obrazy a vtipy. mam rada, kdyz na me ten text mrka, a tenhle tim uplne vybuchuje. Ale to asi vis nejlip sam, nemusi Ti tu nikdo rikat, ze a jake obrazy sedi. rekni mi, kdyz pises 'co se to vlastne nedeje?' , myslis to jako vtip nebo ne?

 

a ted na x-te cteni mi tam ty hovna spis vadi. vlastne mi tam pripadaji nasilna, zbytecne prilepena, jako kdyz pubertaci naschval mluvi sproste, aby byli drsni, ale pritom jim to jeste vubec nejde pres jazyk.

 

a myslim na takove ty teorie interpretace, jak cte clovek text (nebo cokoli), nejak ho vyklada, coz ho ovlivni v naslednem cteni a interpretaci a tak dokola. tuhle basen bych si vytiskla, oblepila izolepou a prilepila do sveho zachodo-koupelno-sprchoveho koutu, kde mi leze cerna plisen. jo. jo.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli tuik
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter