Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...
Autor: ich (Občasný) - publikováno 26.9.2010 (16:11:20)


Věza (Občasný) - 3.3.2011 > Co jsi prosímtě chtěla divákovi sdělit nakloněným filaovým mořem? Jistě si nějakou "moudrost" dovymyslíš. Ale zajímalo by mě to, když už se rýpeš ve stejném problému v mých fotkách. Já jen předávám jejich obsah, a najdou se lidi, kterým se to líbí. Nemusí za tím být hned cosi záhadného - tedy mluvím o svých fotkách. Nezajímá mě jaký je to fo film a že si děláš radost fotit prošlým zbožím, ale co to má divákovi sdělit - výsledný produkt, když už na těchto věcech tak trváš... Mimochodem, to doostření bylo opravdu hodně mírný, jak sama píšeš, že. Tedy výsledek, já vidím jen nakloněnou rozmazanou nepřirozeně fialovou fotku. Kdyby jsi ji alespoň zařadila do experimentů, nebo to u ní poznamenala, budiž, to by bylo o něčem jiném a mnohé by to vysvětlilo.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Věza
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter