Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...
Autor: ich (Občasný) - publikováno 26.9.2010 (16:11:20)


 ich (Občasný) - 3.3.2011 > Věza> Tak a už jsme u toho, že, opět. Není to tak dávno, co jsi přesně to, co tu teď předvádíš, vyčítala jiným! O co Ti jde? Raději zkus obhájit svojí fotku, o které je tahle debata.
OK! Co jsem touhle fotkou chtěla říct? A proč ta poznámka, že si nějakou moudrost dovymyslim, chceš říct, že taky fotim bez nápadu a myšlenky jako ty, ale nepřiznám to? proč bych to pak kritizovala u Tebe? přemýšlej....... Takže Tě to nezajímá, jen rýpeš.
Je to lomografie, to je jasný (=nakloněný moře, mírný doostření - který by tam vlastně dle lomografie ani bejt nemělo a odbarvený film v duchu retra), je to obrázek z dovelné, to je snad taky jasné, takže podtrženo sečteno - obrázek z dovolené z cca sedmdesátých let (= na diváka mělo dýchnout kouzlo nostalgie starých časů, promítání diáků z dovolené v Jugošce)
A jak jsem psala i jinde - lomografie prostě není pro každého, což jsi právě potvrdila a což není nic nepochopitelného...
Ale směju se nad tím, jak sis pro to svoje kopání našla zrovna lomofotku a kritizuješ neostrosti, křivé horizonty a zbarvení filmu HAHAHAHAHAHA (smajlík s palcem nahoru)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ich
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter