Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...
Autor: ich (Občasný) - publikováno 26.9.2010 (16:11:20)


 ich (Občasný) - 3.3.2011 > Věza> Já jsem se Ti radit snažila dřív, ale kopala jsi stejně jako teď, tak jsem usoudila, že to nemá cenu... Takže problém týhle fotky je, že je zařazena ve špatné kategorii? Jak myslíš...
"Působí to násilně a nepřirozeně." - i to je lomografie.
Já se chyb ze svých fotek zbavit snažim, proto fotim a následně mažu, čtu, koukám na fotky jiných, zkoušim a nepublikuju všechno i to, o čem nejsem přesvědčena, že nemá nijaký potenciál. Dokonce i tu lomografii jsem kvůli tomu začla dělat - abych se naučila víc u focení přemýšlet, než cvaknu.
Kdybych vymanila všechny chyby ze svých fotek, proč bych je sem dávala? Už bych měla dávno vyděláno a na nějaký totem bych nevzdechla. Totem pro mě byl zpětnou vazbou = myslím si, že je fotka docela dobrá, koukám se na ní opakovaně i s odstupen času a hledám chyby, jsem s ní celkem spokojená, nevím ale, jestli třeba nemá chyby, který nevidim, tak jí ukážu ostatním lidem, co se fotkou zabývají, oni se na ní podívají a řeknou názor a já se případně praštím do čela, jak je možný, že jsem si toho nevšimla - aspoň dřív to tak fungovalo, teď se k fotkám nejvíce vyjadřujou básníci atd...kteří nemají co začínajícímu fotgrafovi poradit - co do techniky.....Tvůj přístup "Podívej se na sebe a pak kritizuj" možná patří někam do školy nebo nevim, ale na server zaměřenej na publikaci a debaty nad dílama asi moc neeee...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ich
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter