Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pod slunečníkem
Autor: Jindra Nazarská (Občasný) - publikováno 12.3.2011 (18:21:25)


 Janahe (Občasný) - 12.3.2011 > Jindra Nazarská> 

Ono se tu moc jinak neboduje, tohle bodování se netýká jen tebe. Kdysi se známkovalo, při přechodu na body panovala jakási iluze, že to zkvalitní hodnocení, protože se nepočítá jen průměr, ale i celkový počet bodů, který nějak vypovídá o zájmu nebo o čem. Že dát někomu trojku je poněkud nepřátelské, ale když mu dáš tři body, tak  ho to potěší. No nepovedlo se.

 

Takže já bodovat nebudu, pět bodů bych nedala a jeden nedávám nikdy, ten je chápán jako uplivnutí, i když by měl být lepší jeden bod než nic. To je zase způsobeno tím, že  "nic" se nepočítá do průměru, takže neublíží.

 

Přijde mi zajímavé, že na malém náhledu vidím ženu pod slunečníkem perfektně, při otevření se mi ale poněkud ztrácí, něco mě tam ruší.

Kdybych měla hodnotit jen podle náhledu, tak pět bodů určitě dám.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janahe
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter