Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
dětský portrét - Ema
Autor: ich (Občasný) - publikováno 3.4.2011 (13:55:57)


 cvakal (Občasný) - 4.4.2011 > wisteca> 

Holčička na fotce je sice roztomilá, roztomile upatlaná od čokolády, ale přesto tam vypadá jako "stará mladá".Trefila´s hřebíček na hlavičku, když sama píšeš "v barvě to vypadá poměrně dost fádně". Proč to vypadá "fádně"? Protože je to jen vyumělkovaný obtisk skutečnosti, aby to "nebylo fádní", dodala´s tomu "zvláštnosti" převodem do čb, protože svět černobílý není a černobíle nevidíme.

Když s někým mluvíš, občas mu koukneš do očí, prostě očima jste spolu v kontaktu. Oči jsou zkrátka velmi důležité, proto by měly být ostré. Zmiňuješ se o 30. letech min. stol., tehdy se používaly tzv. měkké objektivy a různé změkčující (rozmazávající) předsádky, aby fotka byla "měkká", to jest bez ostrých obrysů. Zakrývaly se tím různé drobné nedostatky. Dneska jsou bezvadná líčidla a v počítači se také dělají divy, tím bych si ale vůbec nelámal hlavu.

Ono je celkem jedno co fotíš, každý žánr je obtížný, má-li fotka k něčemu vypadat. Foť barevně a samozřejmě digitálem. Digitál je požehnání a navíc je ekologický, protože focením nezatěžuješ životní prostředí. Jinak je samozřejmě zcela lhostejné, jestli se fotí analogem nebo digitálem, důležitý je výsledek.

Jak fotit ti nikdo nikdy neřekne, protože to nejde. Buď máš větší nebo menší dar od Boha, anebo ho prostě nemáš. Tím bych si ale hlavu také moc nelámal, důležité je, že tě focení baví a tak foť a uvidíš co z toho bude. Hlavně se neuraž, když ti někdo zkritizuje fotku. Mohu mluvit jen za sebe. Když někomu napíšu, že se mi to a to nelíbí, není v tom nic osobního, nic proti autorce/autorovi :-).  


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli cvakal
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter