Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
GARSONKA
Autor: P.V.Ctihodný (Občasný) - publikováno 10.11.2011 (10:28:52)


 Mlž Svatý (Občasný) - 15.11.2011 > nezlob se na mě, ale to je v místním kontextu dost cynická a k utrpení zmrzačenýho psa i jeho lidí irelevantní poznámka. věž, že na každý excesivně rozmazlovaný zvíře (což samozřejmě někdy může taky překročit hranici týrání) připadaj desítky těch, co někde scípaj na hromadě humusu a místo nažrať dostanou leda tak ránu. to všechno beztrestně. to všechno v Čechách. ten tvůj "cit" z lidí nevytejká na zvířata, ale do šedivýho šlemu blemcajícího v meziprostoru anonymní lidský masy. do strachu. šílenství nekrofilní civilizace. zvěř nedivá a láska k ní určitě není důvodem ochlazováný mezilidský temperatůry, jen se v situaci potvor dvounohejch zachytla jak rukáv v madlech u schodů do metra jedoucího do háje zelenýho.


celkem vzato, antropocentrismus, přesvědčení, če člověk je něco nóbl mezi vostatníma tvory, je podle mě svinstvo. netvrdím, že se všichni máme pást na trávě. z agresivnějších exemplářů vegetariánů mám srandu. ale ubližovat ze svévole, oběti ponechávat jejich osudu? je špatný činit tak lidem. ještě horší činit tak bytostem, který žijou přítomným okamžikem a nevidí ze svýho průseru žádný východisko, víru, budoucnost, nic - trpí absolutně, neředěně.

jojo, tak.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mlž Svatý
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter