Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Apologie Path
Autor: libusepalkova (Občasný) - publikováno 22.1.2012 (12:32:36)


Path Adamski (Občasný) - 24.1.2012 > strašne samaritánske od teba že sa dokážeš tal ľahko nainfiltrovať do "mojej persony " a v podstate prežívaš asi za mňa všetky emocie o ktorých samozrejme nemáš ani šajn a nie sú ničím iným iba fantasmagoriou. Prekvapuje ma, že apeluješ na tvorbu, v podstate som tu mala dosť diel, ktoré si mohla čítať a reagovať na nich,-ak si to nevyužila, je zbytočné to reklamovať. Nie som zástanca každodenného nízkotukového konzumu,nie som prototyp autora, ktorý jednoducho musí každý deń napísať nízkokalorickú sračku, len aby mal potvrdenú svoju existenčnosť- to že to robíš ty a v tomto smere si naozaj až príliš plodná ma nezasahuje-predpokladať že kvantitou sa dá nahradiť kvalita je nonsens, rovnako ako je nonsens nedať si záležať natom, čo človek píše -ak sa dôvodom na písanie stáva nuda, respektíve len naozaj opätovné potvrdenie existancionalizmu, je to príliš zlý východiskový bod na tvorbu, čo sa samozrejme odráža aj v texte, v tvojom prípade ide naozaj iba o povrchnú narýchlo odvedenú prácu, ktorá ponúka strašne málo.kritiku si musí človek zaslúžiť, ak si vy nedávate námahu vyhrať sa s dielom a ponúkate polotovary tak nechápem, prečo to nejako "požadujete " odo mna v komentári.Ako dáš, tak dostaneš. Jednoduché a ľahké.No a na záver mi nedá nespomenúť, že všetky tieto tvoje drísty sú viac menej iba ôempatickým " premostením, ktorým začínaš zhadzovať sama seba- najmä nejakou insitnou apeláciou na moj vkus- nikdy som s nikým NEKONFrONTOVALA svoj vkus s nenapádala ho tým, že sa mu páči vec, ktorá je pre mna výslovne sračka-. Takže od teba, ktorá si dala námahu napísať mi osobnú správu v zmysle neber všetky veci vážne, mi táto situácia príde výslovne ako fraška. Prečo potom berieš tieto veci vážne ty ??????????????????????????
každý sa baví spôsobom, ktorý mu je vlastný. Ak si sa snažila o nejakú sofistikáciu mojej osoby, zbytočne si mrhala čas. nabudúce, ak predsa aj nadalej ťa budem /predpokladám že budem / motivovať, poprosím viacej disciplinovanosti pri práci s textom- uznaj, moje meno si predsa len zaslúži trochu vyššiu úroven. vsjo.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Path Adamski
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter