Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ženy a umění
Autor: libusepalkova (Občasný) - publikováno 29.1.2012 (15:52:20)


 farišta (Občasný) - 7.2.2012 > libusepalkova> nevím, jestli mě můj názor šlechtí nebo ne, taky se necítím nijak ocvícený mezi samými troglodyty. myslím, že by tvé úvaze slušelo, kdyby ses zaměřila na dnešní stav a třeba porovnala změny. jistě i žena v domácnosti už dneska nemá tolik práce jako před 100 lety (polotovary k vaření, myčka nádobí...) a to je jenom část. další je jistě rovina chápání úlohy ženy a vůbec dělení rolí ve vztahu. tady mám osobní zkušenost s jedním známým, který vyžaduje striktně teplé večeře, vyluxované koberce, umytá okna, aniž k tomu sám přispěje. má dominantní postavení, vydělává peníze, o které se tudíž zase nestará ona. ten vztah je velice harmonický, protože dohodnutý. myslím, že by opravdu bylo poctivé místo kňourání jak zlé to bylo kdysi, ukázat, že dneska je situace rapidně odlišná. a třeba se spíš orientovat na věci, které jsou ještě dneska problém. třeba nerovné odměňování za práci, diskriminace v zaměstnání (neopovaž se otěhotnět) a s tím třeba související trend singles (mám nejmíň 4 kamarádky po třicítce, které jsou bez partnera a mají problém, jelikož nemohou žádného najít). úvaha podle mého názoru není o hromadění fakt (v tom ti nemůžu nic vytknout), ale v jejich porovnávání a vyvozování závěrů.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli farišta
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter