Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
hlídač duší ....
Autor: wizigot (Občasný) - publikováno 19.2.2012 (12:00:14)


 Čtenář - 20.2.2012 > borekdog> Spíš se zeptej wizigota jestli to ví, ale řekl bych, že ne, což mu nezabrání najít si to na internetu a zkoušet vypadat chytře. Já to třeba nevím, a jako laik který prakticky nefotografuje to ani vědět nepotřebuju, což samo o sobě vůbec nic neznamená, protože se tím při hodnocení fotografie jako takové nepotřebuju zabývat. Jako laik asi těžko můžu dělat vlákno nebo vyučovat fotografii, ale wizigotovi by pár rad rozhodně prospělo. Nejsem si ovšem jistý, zda-li by měly nějaký dopad na jeho um. Já osobně bych mu vytkl, že jeho fotografie jsou nezajímavé, není důvod se nad nimi pozastavit. Nezachycují nic jedinečného, co bych nemohl spatřit vlastním okem každý den. Jsou to prostě úplně obyčejné fotografie, kterých každý den nafotí lidé po celém světě desetitisíce. K tomu, aby mi tohle došlo nepotřebuju být odborník na slovo vzatý. Ale nakonec, ať si sem nahrává co chce. Já jsem si myslel, že tohle je server pro začínající tvůrce, kteří dejme tomu zatím neví kudy kam, ale je u nich vidět snaha a nějaký slib do budoucna. Wizigotovy fotky mi přídou prostě laciné, stejně jako spousta dalších věcí co tady jsou. Ale stejně už se s tim nedá nic moc dělat, nicméně proč si aspoń občas nerýpnout a nepobavit se? )
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter