Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
hlídač duší ....
Autor: wizigot (Občasný) - publikováno 19.2.2012 (12:00:14)


 borekdog (Občasný) - 20.2.2012 > čtenář> 

Nezklamal jsi mne,fotografie je o tom co ten kdo fotografuje zrovna citi,kazdej vidime neco jineho.Pro tebe to pripada nezajimavy,ale pro jineho to je treba atmosfera hrbitova,i kdyz je ten spodek tmavy.Vis to neznamena se povysovat a urazet.O tom tento web neni.Jsou lidi kteri se chteji podelit naladou te fotografie,pocitu ,to by jsi mohl urazet stareho pana Fejfara a jine fotografy.kteri zdelovali lidem sve pocity,i kdyz treba (Z.Fejfar)fotografoval obycejne snezenky a bledule v Podkrkonosi,Zkus na to koukat ocima i jinych lidi a ne jenom svym zaujatym pohledem,hledej krasu a zdeleni.Me se taky moc fotek zde nelibi,ale jsem nejak nad veci a nekomentuju to a kdyz tak se snazim poradit bez urazek.

To je muj pohled na to co se tady prezentuje,koukam predevsim na usili toho urciteho cloveka,at je to fotografie ,nebo malba.Umeni je tvrda drina a maly uspech,ale pro uspech nebo uznani to hodne lidi nedela,jen pro radost a poteseni,tak se je snaz pochopit.


Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli borekdog
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter