Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
přišlo
Autor: wizigot (Občasný) - publikováno 31.3.2012 (00:07:01)


 Věza (Občasný) - 31.3.2012 > borekdog> Bořku z části s tebou souhlasím. Je třeba se zamyslet než člověk foťák zmáčkne. Ne každý se to ale naučí hned. Na druhou stranu digitál šetří peníze na nepodařených snímcích, které se mohou smazat. Člověk jich sice tím pádem pořídí víc, ale pak je to už jen o tom umět vybrat ten správný. To se ale nemusí podařit ani u man. foťáku. Jinak když už jsme právě u téhle fotky. Nemusí být pastvou pro oči tvrdého kritika, který hledá jen technickou dokonalost. Ty sám jsi ale před časem, pod některým příspěvkem psal o tom, že fotka se hodnotí i obsahově. A o tom to je, mělo by jít ruku v ruce jedno s druhým. Třeba ty květy můžou předat opravdu hodně pozitivního. A fotky tu přeci nejsou jen pro náročné kritiky, ale i pro obyčejné lidi. Může se podívat každý a průměrného diváka prostě mohou oslovit.
Další věc je napadání se tady, o kterém jsi už také psal. Bohužel tu nesváry vyvolávají právě ti, co sami sebe považují za lepší. Pokud někdo slušně napíše svůj názor, byť záporný je to v pohodě. Ale urážlivé a posměšné výbuchy, nepovažuji za kritiku, ale spíš za osobní trávení nudy a pokřivenou zábavu.
Jinak taky patřím k lidem, co si raději vyšlápnou do přírody a kochají se tam. Ale na fotoservery můžou zavítat i lidé, kteří z nejrůznějších důvodů - ne že nechtějí, ale nemohou - do přírody. A těch důvodů by se našlo dost, věř mi. Pro takové mohou mít podobné záběry obzvlášť potěšující účinky. Píšeš o fotkách s příběhem. Ano, fajn a souhlasím. Ale ne každá fotka je taková. Jde o jiný typ focení. Pokud budu fotit květ, nebude-li ho zrovna opilovat včelka, moc příběhů tam nenajdeme. Ale i tak je fajn ukázat světu krásu a ne jen "studené" příběhy např. z ulice. Vždyť fotografie je hodně široké téma, proč se upínat jen k jednomu. Myslím, že jsou dveře otevřeny všem a každý ať si vybere. Ahoj. :-)

Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Věza
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter