Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
přišlo
Autor: wizigot (Občasný) - publikováno 31.3.2012 (00:07:01)


 borekdog (Občasný) - 31.3.2012 > Věza> 

Nemohu souhlasit s tim,ze digi setri penize.karta nic nestoji?Pocitac,softver,printer,papiry,disk a je toho vic,jo a samotna camera,at je to compact ci DSLR.To je jedno,kazdej kdo foti,by se mel zamyslet co foti a proc dela ten snimek,prece to nedelam pro to abych to jenom prezentoval na urcitych webech,to je si myslim dost malo,ne.Snimek muze byt po compozicni strance 100x dobrej(compozice je jen pomucka ne fotograficky zakon,i kdyz mozi si to mysli) ale jinak je spatnej,otazka je proc je spatnej,to by mel predevsim vedet ten kdo foti.Proc je nektery snimek compozicne spatnej a lidem se libi a i prof. fotograf rekne ,tak to je ono?Dnesni weby jsou primo zaplaveny spatnymi fotografiemi,90 %,pritom si kazdej mysli,ze ty jeho jsou perfect.(ja si to myslel taky,ted uz ne)Ano je pravda,ze kazdymu se libi neco jineho,ale melo by to byt dobry.Chybi nam sebekritika a kdyz nam to nekdo rekne(melo by to byt receno slusne a poukazat na urcitou chybu a ne hned nadavat) tak jsme jak papirovej cert,hned chytnem,na prvni naslapnuti.Nekdy souhlasim s Periskopem,a i ho chapu,ale jen nekdy,mnohokrat Ne.To je ovsem vec nazoru.On to bere z profesionalniho hlediska a snazi se nekdy  dotycneho vyprovokovat.Jsme obcas uzkoprsi a...necham moralizovani.

To ze si clovek nenajde cas jit do prirody a ze nemuze,promin,ja tomu rikam omlouvani sve lenosti,jsem crippel a do prirody si zajdu,stoji me to usili ale jdu a beru si sebou starej fotak,to neni o cvakani ,fotografie je o hledani,to je jako s laskou ,budteo to mam rad a nebo to delam jen pro potrebu a pochlubit se co jsem udelal dneska cvaku.Vse chce svuj cas a trpelivost,jakakoliv lidska cinost.Nebo je i ve fotografii ,nebo malovani ,kresleni,atp.citit hnusny konzum?Vse by jsme meli delat s laskou a radosti z toho, co nas cini stastnymi. (omlouvam se za moji cestinu)


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli borekdog
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter