Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
přišlo
Autor: wizigot (Občasný) - publikováno 31.3.2012 (00:07:01)


 Steinfelt (Občasný) - 31.3.2012 > Věza> kecy, kecy, kecy.

Objektivně nemají wizigotova díla žádnou estetickou hodnotu, nejsou ničím originální, nemají sdlělení, nápad. To můžeme ze zkušenosti většiny lidí, obzvláště těch, kteří jsou v dané věci už poměrně znalí, posoudit a shodnout se na tom, tak proč to mlžit a nadále nad tím spekulovat?
My nic nikomu nediktujeme, jen upozorňujeme na to, že se Wizigot snaží cpát a tvářit se jako něco, čím není, což se nám nelíbí. To je jak kdyby zedník hrál hlavní roli v dobrém filmu, nebo herec by mi měl stavět barák. Nikoho nekomanduju, jen upozorńuju na to, že tohle je člověk na špatném místě, který prostě nevytváří nic hodnotného. Možná zatím, třeba se zlepší, nevim.
Ovšem vzhledem k tomu, ak se zatim chová a jaký díla vytváří...nic jinýho než posměch a urážky čekat nemůže.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Steinfelt
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter