Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
přišlo
Autor: wizigot (Občasný) - publikováno 31.3.2012 (00:07:01)


 Periskop (Občasný) - 3.4.2012 > sněhulka> podívej, dovolím si odcitovat z úvodní stránky totemu: Totem.cz je neziskový internetový kulturní magazín... to kulturní je podle mého důležité... mylím, že totem byl od svého vzniku platformou pro publikaci amatérského umění, ať již v jakékoliv formě... prošla tudy spousta autorů, kteří byli skutečnými amatéry v původním smyslu toho slova, nikoliv diletanty, což je něco zcela jiného, byť se ta slova dnes často zaměňují... pokud diletant ohodnotí příspěvek slovně, neřeknu proti tomu ani popel, prezentuje totiž svůj osobní názor, což je jeho svaté právo... pokud ovšem udělí body či dokonce doporučení (to nemá sloužit k pochvale virtuálních přátel nýbrž k zviditelnění nadprůměrně zajímavých děl) dodává svému diletantskému hodnocení klamné zdání jakési objektivity a potom už se nemůže divit, že po něm někdo vyjede... a není v tom ani zbla osobního... pouze touha alespoň trochu zmírnit rozpínavost packalů, kteří natolik otrávili ty nadějné kteří se tu vyskytovali, že tito se prostě sbalili a šli jinam... ke škodě totemu, který je dnes díky tomu odlivu spíš k politování a k smíchu... než k inspiraci či dokonce radosti... dám ti sem pár odkazů, schválně se podívej a srovnej si s dnešní situací... podle mého je to srovnání velmi tristní...

http://www.totem.cz/endb.php?nm=17&pg=9

http://www.totem.cz/endb.php?nm=19&pg=8

http://www.totem.cz/endb.php?nm=20&pg=4

http://www.totem.cz/endb.php?nm=20&pg=5

samozřejmě, výběry fotografií i výtvarných děl najdeš i v dalších číslech časopisu, řekl bych, že je to celkem poučná archeologie... P.S.: o západní medicíně nebyla řeč, pouze o odbornících... :-)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Periskop
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter