Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mohl být Ježíš mimozemšťan – příslušník vyspělejší civilizace ?
Autor: guru1 (Občasný) - publikováno 28.8.2012 (13:57:55)


 guru1 (Občasný) - 31.8.2012 > Světlonoška> Světlonoško,
moc děkuji za tvá slova o kterých přemýšlím. Jsem rád, že i ty jako já věříš, že přejdeme někam jinam. Já se za to po svém modlím k bohům každý den , ale v případě, že by se nic neudálo bych chtěl ještě s ostatními vzít osud do svých rukou.
Myslím, že je čas, aby lidé odhodili klapky z očí a vzali osud do svých rukou. Vím, že každý se mnou nesouhlasí, neboť to někteří vidí jinak, ale já apeluji na ty co změnu chtějí. To za ně nikdo neudělá. A už vůbec né většina těch co propadli konzumu na který nás oni lapají. Osobně si myslím, že pokud letos nějaká změna, kterou očekávám i já nenastane tak, že nastane příští rok dost problémů. Je hodně lidí mezi, které taky patřím i já, kteří čekají s nadějí, že se v prosinci něco změní a, že někdo nebo něco nás ovlivní tak, že budeme jak vyměnění. Pokud se tak , ale nestane tak je čas na to, abychom přestali čekat, že nějaká změna příjde a vzali osud do svých rukou.
Sílu a inteligenci na to máme. Já chci za to bojovat, neboť mi to za to stojí a svojí vlast Českou republiku miluji!!!!! Je to nádherná země s nádhernou staletou tradicí a je neodpustitelné nechat jí dál od pár jedinců a mafií devastovat. Je to naše matka, která nám dala domov a nikde jinde v cizině na nás nečekají. Sám jsem už psal, že i já musel v bývalém režimu kvůli svému rebelářství opusiti republiku a bez jakýchkoliv znalostí jazyka a známostí odejít do cizé země, kde sice jednou nohou žiju, ale i po 25 letech jsem zde pořád cizincem a pořád to člověk dostává najevo. Proto mi není jedno co se u nás doma v ČR děje. Osobně mám takový nápad s, kterým bych chtěl v popřípadě, že se nic nestane příští rok začít. Snad se někdo připojí. Minulý týden mluvil jeden americký ekonom o tom, že do 10 let ztratí ve světě práci přes 3 miliardy lidí. Já si osobně myslím, že to může být i dřív, neboť číslům od jistých lidí nevěřím. To je ta budoucnost co nás čeká pokud si svět nezměníme sami. A bylo by šílenstvím sedět a čekat. Nechci dělat žádnou revoluci, ale dokázat způsobem co mám vymyšlený, že se bez nich a jejich závislosti na práci dokážem obejít. On vždy někdo s něčím musí začít. Pak stačí jen upozornit média, dát tu naši věc do světa a jsem si na 100% jist, že se ostatní přidají neboť těch lidí co už toho mají dost je hodně a jsou všude ve světě.
Tak si počkejme co bude a pokud by nás naděje na změnu měla vyšplouchnout což sice nevěřím, ale i mistr kat se někdy utne, tak potom pojďmě začít něco dělat. I maličký národ může být světu příkladem, jako byli tenkrát husité. Máme to v krvi a naše vlast nám za to stojí. Počítám s vámi.
Guru

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli guru1
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter