Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
" Arbeit macht frei" - ( práce uvolňuje )!!!
Autor: guru1 (Občasný) - publikováno 8.10.2012 (14:26:13)


 guru1 (Občasný) - 11.10.2012 > Kranad> Děkuji přátelé za ohlasy. Jak píše Umbra lidé si musí sáhnout až na uplné dno, aby se změnili, ale já jsem přesvědčen o tom, že na tom dně už jsme. Nejde o to jen kecat, ale musí se něco dělat. Já říkám jedno, kdyby se lidé spojili za dobrou věc a šli do ulic tak žádné panstvo ani policie a ani vojsko nemá tolik patron, aby nás všechny postříleli. Nota béne si myslím, že i část chlapů u vojska a policie by se k lidem přidala. Myslím, že by se to dalo zařídit vše bez jediného násilí a sice, že stačí přestat na ně chodit do práce a zůstat doma. Stačí přestat kupovat ty jejich sračky co nám prodávají a budou na dně. Generální stávka by stát do týdne položila a pochybuji, že by nás nutili pod palbou jít pracovat. A střílet do lidí dnes jen tak zde v Evropě také nejde a postřílet všechny nemůžou. Kdo by pak stavěl stát kdyby byli všichni mrtví? Ale nevím co se musí stát, aby se lidi probudili a pochopili, že v jednotě je síla, a že jen společně změníme svět. Chce se to přestat jen dívat sám na sebe a vzít si příklad z francouzské revoluce. Jó to byli ještě lidi co věřili morálním zásadám a chtěli něco změnit. Dnes máme občany unavené, někteří naprosto zdementněli tím věčným vymíváním mozku a jiní dokavaď mají co papat tak neudělají nic.
Takže zbývá jen šok, který lidi probudí z jejich spánku a oni dostanou smrtelný strach o život. Jen v tom případě začnou přemýšlet a něco dělat.
Guru
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli guru1
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter