Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Žárovky
Autor: šedé (Občasný,Šéfredaktor) - publikováno 25.10.2012 (11:58:26), v časopise 25.10.2012


kink (Občasný) - 1.11.2012 > mohu-li, dovolím si takovou koláž:

šedé: "...ale co když já tady vůbec nechci být básník, chci předložit text, který bude stejně srozumitelný devítiletému dítěti jako osmdesátiletému starci...

...soudobá poezie je pro lidi, kteří se k ní dlouhosáhle se zájmem nepročítali téměř nestravitelná..."

holger: "...napadá mne analogie se vznikem, vývojem a postupným upadáním civilizací..."

http://www.zapnimozek.cz/zamilujte-se-do-cteni-poezie/

;)

za sebe zas mohu říct jen tolik, že čím jsem starší, oblibuji si spíše srozumitelnější věci (jojo, navzdory tomu, jak se sama nadchávám jazykem a marnými pokusy zaznamenat cosi z co největšího počtu úhlů); v kontextu toho vnímám tvé Žárovky jako nepovedený posun k jednoduchosti přes všechno to složité, co se mi nabízí, možná právě proto, že mi to nepřijde jako posun, ale spíš jako návrat, původně jsem si myslela, že sem dáváš text ze svý nácti let a zkoušíš, co to s námi udělá ;); kdybys chtěl nějaký argument od tak mizerného teoretika, začala bych už jen třeba výběrem tvých slov: stavení, bonbóny, skřítci, maličcí, stodola, domky, koukat, žárovky; prostá slova jsou těžká, jak někdo řekl ;), není mi devět ani osmdesát, neuspokojuje mě to ;)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli kink
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Šéfredaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter