Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bitva u Domažlic - Prokop Veliký - 3. pokračování
Autor: Derby (Občasný) - publikováno 24.1.2013 (05:00:00)


Derby (Občasný) - 23.1.2013 > Několik vět autora na závěr:

Pro běžného čtenáře je text těžko pochopitelný. Povídka je zaměřena na osoby vzdělané v problematikách filozofie, fyziky, husitské historie, vojenské techniky včetně zájmu o mystické záležitosti, sci-fi a fantasy příběhy. Obsah je vlastně svým způsobem nejen mysteriózní, ale též naučný v uvedených oblastech. Zvolil jsem více popisu, neboť někteří vzdělaní čtenáři jsou orientováni pouze v určitých mezích těchto problematik a k rozšíření jejich vědomostí slouží právě zpodrobnění textu. Dodávám, že jeden z historiků mi napsal již dříve po přečtení na internetu, že se mu povídka moc líbila a doslova se vyjádřil, že "si nejen početl, ale i popřemýšlel".

Ještě připomínám, že příběh vychází z údajů na webu bellum.cz, kdy jeho autor sice povoluje bezúplatnou publikaci, ale bez zásahů do jeho obsahu, tedy nezkráceně apod. Proto se někomu může text v 1. části jevit příliš rozvláčný. Emailem jsem kontaktoval RNDr. PhDr. Aleše Janouška, Ph.D., jenž uvedenou webovou stránku vytvořil a poslal mu povídku. Odpověděl takto: "Vážený pane doktore, děkuji za zaslanou povídku, kterou jsem si přečetl. Oceňuji Vaši schopnost ´pohrát´ si s dějinami v literárním žánru, který pro historická témata nepatří k tradičním. A jsem rád, že texty na bellum.cz přispívají k takovýmto inspiracím. S pozdravem Aleš Nováček."

Povídka je svým vojenským obsahem a technickými termíny, týkající se obrněného transportéru a dalšími, určena více mužské části čtenářů, takže se ženám omlouvám za obtížné části textu včetně filozofických úvah.

S pozdravem
Derby.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Derby
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter