Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Repotáž ze soutěže lodních modelářů Velké Přítočno 2012. z kolekce Lidé
Autor: lada34 (Stálý) - publikováno 21.3.2013 (19:10:20)
následující v kolekci>


Cyberian (Občasný) - 21.3.2013 > Pak by jsme se ale asi měli vážně rozhodnout, JESTLI CHCEME TOTEM JEŠTĚ PROVOZOVAT.

Co jsem tu byl, tak to vždy byl umělecký server, kde se lidé snažili tvořit. Teď to už vypadá že si sem dává denní příspěvky několik lidí, kteří si i těm největším sračkám dávají navzájem 5 bodů + doporučení. Opravdu zajímavých fotek si prakticky už nikdo nevšimne. Pokud někdo napíše kritiku rázem je ukamenován, nebo vyargumentován (např. autor to tak zamýšlel, mě stačí jedno ostré místo...). Spíš se tu z toho pomalu stává facebook a tím myslím tu směsici příspěvků, které praticky nestojí ani za shlednutí.

Kdy jste byli naposledy na výstavě fotek či obrazů? V renomovanější galerii, třeba v hlavním městě svého kraje? Nebo v uměleckoprůmyslovém muzeu v Praze? V národní galerii.
Běžte se tam podívat, nechte se inspirovat. Choďte do fotografických kroužků a sdružení. Přebírejte fotky, nedávejte sem vše co vyfotíte, ale jen to nejlepší.

Dychtěte po umění. Buďte jako tihle lidé. Je to fronta před domem umění v Ostravě o neděli, kdy je vstup zdarma:

Tato fronta je tam prakticky po celou otvírací dobu v neděli.
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Cyberian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 (5) 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter