Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Pochod andělů smrti z kolekce Hudba, kterou hraji
Autor: Dorblin (Občasný) - publikováno 25.3.2003 (17:18:14), v časopise 15.7.2003
další v kolekci>


 jelen (Občasný) - 26.3.2003 > ouvej> P.S.: Aby nedošlo k nedorozumění, byl bych nerad, kdyby měla být moje kritika braná jako útok. Do tohodle stylu nevidím a jediný  dvě kapely, který hrajou podobnou muziku, který jsem kdy poslouchal je Šteflova Stará Škola a starej Dux s Padrůňkem na basu, což by asi bylo dost zavádějící srovnávání, vzhledem k tomu, že tohle jsou, resp. byly dost výjimečný kapely. Za tím, co jsem napsal, si samozřejmě stojím. Připadne mi zkrátka, že ve srovnání s ambiciózní ságou o skřetech, která je podle mýho názoru dost dobrá, ať je autorovi 37, 15, nebo třeba 149, tohle postrádá originální motiv. Tož ja, píšu sem už potřetí a byl bych nerad, kdyby to vypadalo, že se na autorovi nějak vozím, nebo si na něm něco vybíjím. Posloucham jinou muziku a tohle mně holt neoslovuje. Muzika je dobrá věc a určitě je dobrý pokračovat, máš z čeho začít a to je dobrý. Snad tě kritika folkaře moc nepopudí.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli jelen
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter