Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Moj život
Autor: Mukosolvan (Stálý) - publikováno 24.4.2014 (18:11:07)


 Mima (Občasný) - 26.4.2014 > Mukosolvan> ..."jasná řeč":-)), v práci, při běžných povinnostech a spánkem stráví člověk většinu života, takže těžko pak dorovnávat vzniklé nesoulady. Co se týče potřeby sdílení, naprosto chápu, on si člověk až teprve přitom jasně formuluje své pocity, ani ho nikdo nemusí naplno poslouchat... Někdy pomůže úplně cizí osoba, unese asi lépe hořekování neznámého..., a pošle "někam dál" zase své starosti. Také chovám obdiv k lidem, kteří si svá trápení nechají pro sebe, ale Ti nejbližší mohou pak mít pocit lítosti a viny, že nebyli dost "nablízku", když někdo z nejmilejších trpěl ... Je to o soukromé volbě, a nedá se pak nic už napravovat... A nakonec, depka je sviňa, která nepřijímá "do salónu" a brání se všemožně-možné zábavě, dokud řádně neproběhne, a znovu načas zase poleví. To je pak dobře "i v lese", s lidma i bez nich..., kdy se hodí něco tvořit, cokoliv, třeba vizualizovat si své plány..., někdy se i poštěstí..., a neskutečné se stane ještě skutečnějším...:-))...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mima
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter