Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VIZUÁLNÍ BÁSEŇ č.8
Autor: benkroft (Občasný) - smazáno


 benkroft (Občasný) - 2.7.2015 > Mima> ale ja vubec nechtel aby jsi se omlouvala, proboha za co?! za nazor?! jen mi prijdou vase konstatovani dost sebevedoma... zajiste mas pravdu, ze umelecke techniky maji sva uskali, kolaz jsem vask tvoril zcela podle intenci surrealismu, tedy v naprostem automatismu (snove, ne zaznamenavat sen)... sam jsem byl pote prekvapen, ze vysledek vyzniva tak angazovane, patrne to prameni z meho podvedomi, z nejakeho strachu ci obavy o smerovani dnesniho sveta... ze to je prekombinovane a muze pusobit zmatene "o to tu prece slo"... vse se ve vsem zrcadli... valky, muzy, cas, laska, obycejne i neobycejne a vse je zakodovane v nasi hlave a psychice... o tom jestli je neco nebo neni umeni tu asi nema cenu diskutovat, nebot je tolik umeni, kolik je vesmiru (ci lidi, chces-li) P.S. Nektere sny si pamatuji dodnes :o)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli benkroft
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter