Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Duel
Autor: Li-po (Občasný) - publikováno 26.9.2015 (19:08:03)


Mima (Občasný) - 28.9.2015 > ... přízr(n)ačný název, jeden by se mohl i domnívat, že "přispěl nějak k inspiraci" :-)), ale to bych nejspíš podcenila autora velmi, má svých námětů určitě mraky, navíc datum napovídá, že příspěvek asi vznikl dávno předtím, než se zde rozpoutaly mělké a povětšinou neplodné diskuze u jednoho z předchozích zajímavých příspěvků Li-po11...
Omlouvám se tímto znovu za svůj podíl reakcí, které nic nikomu nepřinesly, nebo přeci jen aspoň málo... Líbí se mi ten obraz moc, výstižně o něčem v klidu promlouvá, znázorňuje vřavu s mnoha prvky..., zloby, žárlivosti, zoufalství, nepřístupnosti, hlouposti, směšnosti,..., a složitosti vztahů ...
S dovolením si ukládám, dokud tu jsem ..., ještě se mi přeci jen nechce odtud po letech úplně odejít..., jedovaté šípy nevlastním, možná to bylo dříve jen zoufalé "placebo" pro příjemce ..., když nebylo rady ani pomoci...
Děkuji...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mima
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter