Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Veselá z kolekce Krokodíl
Autor: Adam Krt (Občasný) - publikováno 19.9.2016 (08:47:24)


 Klerik z atmosfery (Stálý) - 19.9.2016 > P.V.Ctihodný> Nechcem ťa priateľu poučovať, ale sú autori, ktorí vulgarizmus používajú ako gradáciu. A nie sú to hlupáci. Vedia, prečo robia to a tamto a nemám na mysli hlupákov, ktorí skáču na pódiu a robia zo seba šaškov za farebné papieriky. Samozrejme rešpektujem a chápem Tvoju zidealizovanú predstavu o živote. Čisto moja dedukcia mi hovorí, že musíš mať cez 50 rokov života za sebou. Takže prajem ďalších 50.
Text je k hovnu o tom potom, ale zatratiť ho kvôli nadávke je pre mňa ľahkovážne, úzkoprsé, naivné a neadekvátne. Spomínam si, že raz na vysokej škole môj profesor v prednáške použil slovo "kurva" všetkých nás to vytrhlo z letargie a ja som vedel, že to bol jeho veľmi dobre vyfabulovaný intelektuálny proces a cítil som k nemu odvtedy omnoho väčší rešpekt. Potom dodal: ,,dobre použitá nadávka je ako hrom" ďalej sa tým nemal potrebu zaoberať. Bol a je to uznávaný profesor, ktorý má a mal takú slovnú zásobu, že keď som sa s ním neskôr rozprával, uvedomil som si aký som ja vlastne idiot a koľko toho neviem. Raz som sa mu s týmto poznatkom zdôveril. Iba sa zasmial a povedal: ,,Tuším zvesti o tebe boli pravdivé, potľapkal ma po pleci, pričom dodal: ,,Myslím si, že si dozrel na to, aby si mi robil spoločnosť pri pive". Vtedy som prvý krát sedel na pive s človekom až tak inteligentním človekom, že ma spolužiaci začali volať filozof. Hah. Krásne spomienky, krásna mladosť a silný zážitok. Ja, len toľko k meritu.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Klerik z atmosfery
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter