Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výzva abstraktním tvořilům
Autor: careful (Občasný) - publikováno 1.7.2017 (00:51:42)


král kačerů (Občasný) - 1.7.2017 > hm tak se ti docela povedl kýč, úplně bolí na to koukat, ještě ty efekty v tom a nesourodost textur. mohla by sis vzít tužku nebo uhel nebo rudku nebo bahno a skutečně kreslit, tohle tabletový šolichání je k ničemu. skicovat cokoli, kreslit podle modelu, kreslit v plenéru, ale tobě beztak nejde o nic kromě utvrzování se ve vlastní výjimečnosti, zbytečně se namáhám.
taky nevím jak chceš případný obrazy porovnávat, takovej přístup si nech do matiky. když chceš fakt výzvu, tak sem hoď portréty v různých technikách třeba šest nebo dvacet různých portrétů a technik nebo jeden člověk ve více verzích, na to bych klidně přistoupil, to by mohlo být inspirativní, pokud by se do toho zapojilo víc lidí.

ale samozřejmě nikdo nemá povinnost ti cokoli dokazovat, protože evidentně máš ten nejjednodušší pohled, že aby člověk mohl přetvářet realitu do jakýhokoli osobního projevu, musí umět udělat kýč. protože tohle co prezentuješ není žádnej portrét.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli král kačerů
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter