Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dual
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 19.7.2017 (12:32:05)


 Pollock (Občasný) - 21.7.2017 > čtenář> no jednoduše řečeno došel ti dech..už se smiřuješ s tím že talent nemáš to je dobře protože i pro ubožáky se najde pomoc jen musíš napřed přistoupit na to že chceš pomoct to je jako s těmi grafikami ano tisknu je stále dokola ale ne proto abych vyplnil cas nebo podobné pičoviny ale protože je to ta nejsnazší technika mnohem přirozeněji přijatelná pro diváka pak teprve navazují plasty až po reliéfy a sochy proto se v grafikách objevil reliéf je to spojovací laitmotiv mé tvorby který mi za léta dřiny u lisu ukázal jasně cestu - jak jsem psal grafika je pro mě něco jak psaní denníku nebo kreslení pro malíře.. mapuje pouze paralelně cestu k jiným technikám a způsobum vyjádření a to co všechno grafika přinesla bys mohl vidět až v mém soukromí a to si pečlivě střežím, ale můj koncept je natolik moderní že ty hromady grafik přebírám vytahuju jen ty zlomové a zbytek nabízím veřejnosti aby je motivovala a poté klidně všechno zničila protože pokud to dokázala jejíh účel je u konce a mě je jedno co s tím bude moje poslání inspirovat jen jednoho z tisíce nebylo marné a celá dřina když pomůže byť jednomu jedinému člověku stála za to..tohle už je ze života hochu a musel bys mě znát fakt dobře abys teprve koulel očima co dělám s penězi a ostatním komerčním svinstvem to nikomu fakt dokazovat nemusím ;) tak si zalez do té své díry a čekej na příležitost dokud nepříjde a dokud nebudeš připravený se já chytit jinak jsi ztracený alespon do doby než pochopíš věci jako je dělám já tedy těžko pochopitelnou věc já vím :)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Pollock
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter