Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hlava , krajina , prostor
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 22.10.2017 (08:25:31)


čtenář M - 23.10.2017 > Ty tvoje popisy pod díly jsou beztak jen snaha, aby se někdo nechal ovlivnit emocema z tvých slov a v tom ohledu pak koukal na dílo. Nevím, asi je to hra, možná proto si tak protiřečíš, když sice jakože předvádíš, co v tobě je, a hned druhým dechem dodáváš, že svoje zásadní díla tu vystavovat nebudeš. Takže sem můžeš hodit cokoli a pak říkat, že kdykoli nasekáš stovky lepších věcí. Na jednu stranu je fajn, že nejseš autor, kterej by se nesebekriticky opájel svou tvorbou, ale jestli to bereš stylem, že o nic nejde, tak jak ti pak můžu věřit, že to, co děláš, myslíš vážně. Co se týče této kresby - kdybys měl takových hlav/krajin padesát a každou jinak a po svém ztvárněnou a poskládal je nějak k sobě, mohlo by to mít nějakou výpověď, nějakou sílu. Ale takhle samostatně to působí spíš jako něco ve stylu "něco nakreslím, automaticky, nechám promluvit svoje podvědomí, bude to dobrý, protože to bude ze mě, nesvázaný pravidly a rozumem, bude v tom život a spousta příběhů." Výsledek je takové zkoušení a kombinování různých linek, hra s imaginací, svou vlastní a divákovou, oukej, ale je třeba jít dál, jenže to ty víš. Prosvítání zadní strany a zmačkaný místa tady vypadají dobře a celkově je v tom nějaká energie a prostor, ale to ty umíš, to nemůžu brát jako něco extra, když vím, že to dokážeš snadno. Vlastně to ani nefunguje jako automatická kresba, spíš to působí technicky, víc se zavrtáváš do těch linek a do jejich estetiky, než abys pomocí nich něco sděloval, vytvářel nějaký názor nebo pocit. Čekám na něco víc, čekám, že se vydáš do možnýho nebezpečí a ne jen do opakování, čekám, až překonáš svoji rutinu. Ty samozřejmě můžeš říct, že jsi ji dávno překonal nebo že jsi do ní nikdy nespadl a že děláš na hromadě různorodých prací, který sem házet nebudeš, protože to jsou perly sviním, a všechno to, o už jsi kdysi říkal. No jo, tak jo. Hodně štěstí.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter