Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hlava , krajina , prostor
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 22.10.2017 (08:25:31)


 čtenář M. - 23.10.2017 > čtenář> Nejsem bernhard. Ani mi nepřijde, že bych pollocka přehnaně kritizoval. Nechci po něm překračování se, jen si myslím, že nemá smysl se donekonečna opakovat a stavět svoje díla jen na estetičnosti. Vytváří to názor a pocit? Možná takový, jaký si vymyslím. To je ten problém, že si do toho můžu napasovat cokoli. Zaujme to energií, souhlasím, zaujme to jistou urputností, ale dohromady ta urputnost pro mě moc nefunguje - nechci říct že nic nevzniká, naopak vzniká toho tolik, až je to dílo přehlcené. Pro mě je to urputná technická kresba, která si hraje s formou, probouzí fantazii a tím vytváří spoustu příběhů, které si vymyslím, ale v podstatě v ní jde primárně o estetiku než o přenesení nějakého sdělení nebo pocitu. Je na ní vidět akorát autorova zručnost, ale tu už známe. Jasně, není to automat. kresba, kdyby to opravdu bylo přirozené "zachycování podvědomí", vypadalo by to jinak, a hlavně si myslím, že ani pouhé zachycování podvědomí není dlouhodobá smysluplná cesta. Autor by mě mít přesnější záměr. Samozřejmě ti neberu, že v tom vidíš celé světy, že to cítíš a tak... už jsem jen z podobného přístupu k tvorbě trochu unavený a vlastně si myslím, že tohle je pro autora snadný a že není nic špatnýho na tom zkusit něco, co tak snadný nebude. Ale ať si pollock dělá do chce a co potřebuje. Nemusíš ho tak vehementně bránit, nikdo s ním žádnej boj nevede.
Jo, ať si sem dává co chce, ale ať potom neobhajuje dílo slovy, že ve skutečnosti dělá něco, co si ani nedokážu představit, tím si ta publikovaná díla ostatně sám shazuje.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter