Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hlava , krajina , prostor
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 22.10.2017 (08:25:31)


 čtenář lotřík - 24.10.2017 > Pollock> Já na vás zareaguju i s ohledem na Monty tady. Protože ji to vadí, diskuze pod jejím článkem, které nesouvisí s jejím obrazem. Že se vášnivě obhajujete mi nijak nevadí, viz. to co píšete výš. Je to vaše věc, pro mě lidsky pochopitelná, mě osobně to nijak vaši tvorbu nesráží. Do vás se šijí lidi z osobních důvodů, to máte pravdu, ale hájila bych se, že Monty posuzuju podle osoby. Od začátku jsem ji nekritizovala, pozorovala, co z ní nakonec vypadne, protože všechny ty její obrazy do této doby byly nějak technicky nedokonalé, ale měly nějaký nápad. Pak začaly lesíky a u toho prvního jsem si myslela, že má třeba vzácný dar neudělat kýč, i když se o to snaží, u toho druhého se jí to prostě povedlo, tak jsem napsala, že je to vydařený kýč. Čímž mě i trochu zklamala :) To je ale jedno. Někdo to začal rozebírat, já osobně si myslím, že kýč je kýč a basta fidli. Že nemá smysl to nějak obhajovat. Kýč je o technické zdatnosti a tu předvedla. Jenže námět je kýč, je to hezký, snažila se, pro maminku. Vždyť jo, ale i když je to pro mámu a je to hezký, tak je to kýč. Jako jo, máte pravdu, že tenhle pojem se dá vysvětlovat různě, myslím, že zrovna "9" originálně pojmenované, splňuje všechny předpoklady.
Čím mě nasrala je tato věta: "A obecenstvem občas zklamaná jsem, když se debata zvrhne a už vůbec nejde o obraz pod kterým se diskuze rozjede...."
Tak jsem se s Ctihodným bavila o duchách a trojici pod jejím dílem no a co? To ji to vadí? Tak to pardon. Má na to právo, ale sere mě. A od této chvíle ji právě komentovat nebudu - protože bych ji posuzovala podle osoby. Nikoliv objektivně. A objektivně ji stejně posuzovat nejde, navíc kdybych měla kritické výhrady, tak se do mě pustíte, ....
viz. " že váš vztek pramení z mýho komentu více než z Montyho dvou neosobních vět a jen nechcete připustit že jsem vás nasral " ...
:D Jako jo, je to tady mela, žabomyší války. Já potom pochopila, že jste reagoval na toho, kdo vám odepsala s těma studentama AVU. Je v tom zmatek. Ale stejně mi jako idiotovi nemůžete vysvětlit, jak technicky dokonalá malba to je. Jako jo. Ale je to kýč. Furt s Monty. To spíš vy ji máte rád, na osobní rovině a taky zase nepřipustíte jakoukoliv kritiku jejího díla :D
Doufám že Vám to nevadí, že se zrovna bavím o něčem jiným, než o vašem obrázku, kde vidím lotříka, proto jsem tu lotřík. Jo, je to asi protivný, ale větší pořádek bez podpisu neudělám a podpis mít furt stejný nedokážu a ani se mi nechce.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter