Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
DÁMA A MISTR
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


čtenář šokovaná a znechucená Anč - 21.4.2019 > Protože se stydíš za své jméno, používáš řadu nicků, budu ti říkat Ančo!
Juliána a teď i Analfagota sleduji již léta. Možná před 10ti lety bys u něj mohla najít chybičku, v současnosti ani omylem. Píšu o poezii, ne o češtině, to tě správně odkazuje na stať O kritice, kde hovoří o hnidopiších.
Tady té poezie moc není a tak jsem nadšená když je tu julián. Že se, ač znechucen Mistykusem, vrátil.
Jeho existenciální poezie je opravdu to nejlepší co je v současnosti k mání a myslím, že jeho chvíle teprve přichází...
Na rozdíl od tebe, já ho slyšela i svoji poezii recitovat a je to nezapomenutelný zážitek duše i srdce.

A tak mě zajímá, co jsi ty zač?
Opravdu jsem si dala již vícekrát tu práci, jestli třeba nemáš pravdu, ale dnes už vím, že on tě opravdu nikdy první nenapadl. On tě totiž ani nikdy neoslovil, což tě asi žere. Věřím tomu, co říká Analfagot, že ti asi někdy řekl pravdu o tvé "poezii" a tys to prostě neunesla.
Jenže, on nikdy nic nikomu nepohanil nebo neznechutil jako první. Když jsou lidé nesoudní a píší takové slátaniny jako ty, tak se nediv, že tě utře! Ale s vkusem a vtipně.
S tebe opravdu čiší nenávist a malost, jak často Julián připomíná.
Četla jsem tu tvojí, nevím jak to nazvat, prostě tu blbost a styděla jsem se za tebe. Já myslím, že jsi v pubertě a chci mít pochopení, protože dívky v tvém věku už tak prosté jsou.
Klobouček pro Juliána, že tohle ustojí, je vidět, že má opravdu zlaté srdce i duši plnou pochopení.
Analfagot je mladší, tak ten ti to, opět vtipně, vrací, s tím ale musíš počítat!

Děvče, jsi-li děvče, nepouštěj se do nerovného boje, který máš předem prohraný. Nemáš ani tu chytrost a nadhled zkušeného, nic neumíš-mluvím stále o poezii a opravdu, ale opravdu s vykřičníkem, se tu ztrapňuješ.
Tvá šance, když se pánové rozhodli tvé urážky nečíst, je odejít, vyšumět, vytratit se zadními vrátky.
Nám tu určitě chybět nikomu nebudeš!
Vzpamatuj se a zachovej, alespoň pro sebe, trochu hrdosti. Ony tyhle puberťačky totiž nakonec opravdu končí na fetu, či ještě hůře.

A poslední klobouček Juliánovi, že se takto rozhodl, myslím, že on to také cítí stejně, že by sis mohla ublížit, protože, a to se nezlob, na to s ním držet krok v debatě nebo vtipu fakt nemáš, a o poezii se radši vůbec nebavme, snad víš sama, že se ti prostě nedaří.
julián by řekl-VZMUŽ SE! Tak to ber s vtipem a věř, že někdy mlčet je víc než nesoudně ukazovat svoji inteligenci a zoufalství. Proč si nenajdeš nějakého jiného koníčka?
Mluvím s tebou jako zkušená žena, tak doufám, že zachováš respekt a nebudu terčem nějakých nadávek, já si myslím, že každý člověk se může změnit!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter