Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ZA PLOTEM (V. Hraběti)
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


 Miroslavek (Občasný) - 1.7.2020 > Sallybill> Tohle je síla! Julián není sám za sebe? A za koho je?
Z tebe mluví uražený ego, to je fakt nechutný, jak tu už někdo psal.
Ale víš co je ještě horší? Tys tu nedávno brečel o Totemu, jak je na tom špatně, my jsme ti řekli proč je na tom špatně, že za všechno může tzv. Bohuna, teda jedna kráva nebo vůl, vo kterym si myslíme že ho znáš, ale ty ses dal na její stranu, tys přebral přesně její rétoriku.
Taky mě napadlo, jestli ta Bohuna nejsi přímo ty!
Především je jasný, že od tebe to byly jen plochý žvásty, tobě o Totem nikdy nešlo, to už je víc než jasný.
A jestli nám nevysvětlíš jak jsi pochopil tu básničku, kterou si tak slaboduše setřel, tak to jen potvrdíš. Bohuna-Zkouška totiž nikdy tu odvahu nenašla, protože by se ztrapnila.
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Miroslavek
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter