Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PRYMULA
Autor: ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - smazáno


analfagot (Stálý) - 26.10.2020 > jen připomenu, co říkal JULIÁN před půl rokem...
-pak bude povinné očkování - rozumějte, ona vám to nenakáže vláda, nakáže vám to zaměstnavatel a když ne, tak vám nedovolí třeba fungovat ve společnosti, udělají z vás prašivou ovci, jako se teď snaží udělat s odpůrců roušek! A nakonec čipování, ovšem není vyloučeno že to už neprobíhá s testováním a očkováním...

Je to HORŠÍ než za komoušů, věřte zkušenému, ti měli alespoň nějakou úctu k lidem co na ně makali, tihle nemají úctu k životu nikoho z nás - ovcí, nemají úctu k majetku, jdou si jen za svým cílem a to přes mrtvoly!

Kdy vám to všem dojde? Je třeba aby se někdo upálil???

PAMATUJTE NA MÁ slova, neříkám to do větru... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tak co? zdá se, že zatím to je přesně podle toho, co jaromír předpověděl...
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli analfagot
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter