Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nešvar Totemu
Autor: 1 helen (Občasný) - smazáno


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> 


NWO TROLLING


!!!!!!!!!
"Proč se tu necháte terorizovat od toho důchodcovského kripla z Ořechovky, Totemáci? -Má prý 65 -ale rozum tak tak na 12. A zhoršuje se to Čtenář - 14.1. > čtenář> Kdo s tím chcete něco udělat, napište návrhy na slovacek.petricek@gmail.com. Petr S." !!!!


Tihle troli jsou totiž po celém internetu a jakkoliv to může vypadat bizarně, že by někdo trolil na tak malém serveru - ano i tady jsou.

Ve skutečnosti trol zůstává vždy. Hlídá si svůj úsek, svůj server, i kdyby tu nebyl už nikdo .A jakmile se vyskytne někdo "nebezpečný", okamžitě se na něj nalepí tahle zaplacená zrůdička.

To není náhoda. To není klasická "opozice", nesouhlas. je to propracovaný teror s cílem odradit od publikování, když už mě nemůžou zabít.

Ovšem NWO vlastní komunikačná a informační média a tam mají nehorázné množství zaplacených trolů. Ti jsou "hlídači", aby si někdo náhodou nedovolil šířit myšlenky, které by jim vadily v udržení totalitní diktatury omezování myšlení.

Lidi tomu nechtějí věřit. Ale je to tak.

V minulých dnech se tu tento Petr Slováček - NWO trol pokusil vyprovokovat co nejvíc reakcí a emočních hnutí a následně to SVÉST, ten vztek a touhu někoho vzít pod krkem, na juliana.
Tím že vyzýval k posílání nápadů na jeho odstranění odsud na konkrétní e.mail.
Tihle troli non-stop amorálně narušují společnost a snaží se o poštvávání lidí proti sobě.

Julian je neškodný.
Nehorázností se dopouští trol.

Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter