Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 2.8.2021 (19:35:53)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.8.2021 > analfagot> 


https://www.youtube.com/watch?v=LvbEKhV_6fw

Film ONI ŽIJÍ -1988 (Film cz dabing)

Krásný film - vše je tam nádherně vysvětlené.
I infiltraci do lidské rasy tam podali naprosto unikátně.
V r. 1988 bylo paradigma velice sevřené esesáckým fašismem od galaktické mafie.
Zoufalství tehdy žijících vidoucích lidí, kteří měli k dispozici "kouzelné brýle" a podobné výrobky z utajených projektů, je podle mne větší, než co je dnes.
I je v tom filmu krásně vykreslen problém lidí, co podlehli NWO, kteří vše viděli jako neřešitelné a boj jako nesmyslný.

Dnes je situace už jiná. Proběhla multidimenzionální mimozemská válka mezi galaktickou federací a galaktickou mafií.
Zbývá, aby lidi uviděli to, co je jim skryto a co naprosto pravdivě popisuje ten film.

Že je v naší populaci 10 - 13 % infiltrace temných bytostí. Jeden z nich je "Bohuňák".
Vypadají asi takhle, jak je v tom filmu:





Já nemám kouzelné brýle, ale vidím ty krasotinky z NWO vnitřním zrakem, jednoho, co byl extrémně otravně úchylně debilní, jsem viděla jako mozek v baňce
a když jsem se zajímala, co to je doopravdy, tak prý nějaký přestárlý iluminát uměle přiživovaný bůhvíjakým hmotně-energetickým svinstvem, aby byl naživu.

Aby lidi pochopili i tu infiltraci do lidské rasy, to je věru oříšek.
Ale esesácký NWO funguje přesně jak je v tom filmu vykresleno.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter