Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
5G a NWO
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2021 (11:39:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.10.2021 > čtenář> se salámem blbe" by mohla být i narážka na svět islámu. Při realitě, kdy je v bělošském světě více jak polovina obyvatelstva napíchána matrixovým svinstvem, kdežto oni to až tak neprožívají, by se mohla situace jevit tak, že to je beznadějná budoucnost Evropy. Islám.

Nicméně zdůrazňuji, že proběhla multidimenzionální válka, ve které se velice angažovala a stále angažuje Galaktická federace, jejíž výkonné bojové a svým druhem agresivnější a zkušenější rasy jsou ze Siria a Orionu často ... což je svět Orientu. Tak by to mohlo vypadat, jasně vyhráli a teď všechno převálcujou.
Jenže, vemte v potaz, kdo všechno pojde na matrixové svinstvo. V poměru polovina až třičtvrtě či více obyvatel.
Západní Evropa. Severní Amerika. Izrael. Turecko, Saudská Arábie a Spojené arabské emiráty. Dále Čína, velice mohutným způsobem. Nějaké státy jižní Ameriky.
A také 63% Čechů.
Stále to vypadá, že vyhrál islám. Jenže já viděla ve všech náboženstvích tak nehorázné skandály, které jsou rozmázlé po celé Galaxii, že nepřežije žádné, až se tohle odtajní.
Třeba Bůh, Ježíš Kristus, Alláh, Buddha jsou fajn.
Jehova strašný. O dalších menších postavách jednotlivých náboženstvích ani nemluvě. Co tohle bylo za verbež. Drakoniáni, zešílelí posluhovači drakoniánů, reptiliáni a další nehezká sebranka.
V budoucnosti nepřežije žádný náboženství, tím jsem si jistá.
A bělošská rasa a Evropa už mnohokrát z poloviny vymřela, nic novýho.

Důležité je, aby dav chtěl sejmout NWO. A abychom prolomili tabu ohledně komunikace s mimozemskými rasami. Místo toho se dav nechal naočkovat metalickým matrixovým svinstvem a myslí si, že žádná totalita nehrozí. Takže dav asi zdechne, když má člověk připustit, že si to někdo s těmi rozsekanými krevními obrazy očkovaných nevymyslel.
Vlastně pak zbude většina těch, co nechtějí NWO a v hlavě nemají snad jen salát. Budeme dav a ten sejme NWO.
Pořád programuju budoucnost lidstva, aby přežilo.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter