Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Covidárium
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.11.2021 (12:55:40)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.11.2021 >

Očkovaní mají v sobě látku, která kooperuje s 5G. 5G už naštěstí nemohou plně ovládat ani temní, ani světelní, zdá se, že přes to běží čistě kosmický princip.
Který nedovolí ani silám dobra zabraňovat nevyhnutelnému - smrti toxického davu.

Pro mě osobně kolektivní rozhodnutí nadpoloviční většiny lidí znamenal šok.
Opravdu, kdybych ještě před rokem věděla, co jsou lidi zač, co za sračky v nich běhá, umřela bych, zešílela bych.
Když vím, proti čemu jsme bojovali a jak se tomu dav vysmál.
Dnes chápu situaci a už se s tím neperu.

Temní mají svá práva a je kosmicky naprosto nutné, aby je mohli naplnit. Proto davy vymřou, rozhodli se, že nechtějí do vyšších světů a někteří se dokonce přitom rozhodli ty, co tam chtějí, stáhnout sebou.
Takoví musí odejít.

Temní mají svá oprávnění.

Připomíná mi to směšnou námitku Američanů, že mimozemšťani nesplnili jejich dohodu.
To se jednalo o dohodu, kterou uzavřel prezident Eisenhower s nějakou Drakoniánsko-šediváckou pakáží po 2. světové válce.
Ta dohoda zněla, že šediváci jim dají technologie, které jim dají náskok v boji o světovou nadvládu výměnou za to, že budou moci unášet obyvatelstvo a zvířata a dělat na nich pokusy.
A pak si Amíci stěžovali, že technologií dávají málo a lidí unášejí moc a dělají bordel, že je podvedli.

Ne, nepodvedli.
To se prostě nedělá.
A jednání těch temných je následek, který je kosmologicky oprávněný.

Oni dali souhlas OBĚTI ZA SEBE.
Dali najevo, že jsou ochotni dát bytost, kterou považují za tak bezcennou, aby si s ní takové zrůdy mohly dělat, co chtějí.
Rozhodli se svoje zlo vykoupit smrtí a nelidským utrpením jiných bytostí.
Dali oběť za sebe.

A v tomto principu nehraje roli, zda se mluví o dvou, nebo dvou milionech bytostí.
Počet obětí není důležitý.
Jakmile se povolí takový princip na jedné jediné bytosti, je pak otevřená kosmo brána pro nejhorší zlo, co existuje.
A to se dělo.

Jak jsem viděla, naše úsilí nebylo marné a brány jsme zavřeli.
Ovšem utrpení a přepětí bylo enormní a celou dobu nás nesl vysokokapacitní zázrak.

A lidi se tomu vysmáli.
Proto musí zemřít.

Nepřejdou do nového věku.
Tak je to ale správně podle kosmického zákona.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter