Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Covidárium
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.11.2021 (12:55:40)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.11.2021 > PřilítliMimozemšťani> 

Z wikipedie:



Drakón (starořecky Δράκων, * kolem 650 př. n. l.) byl starověký athénský státník, který jako první zapsal a zveřejnil tradované athénské zákony. Tyto zákony se vyznačují velmi přísnými tresty (např. trest smrti za krádež), a ačkoli je Drakón sám patrně zmírnil a zdokonalil, slovo drakonický znamená dodnes přísný.

Drakónovy zákony byly pověstné přísností trestů, protože dluhy trestaly prodejem do otroctví a i zahálku nebo krádež trestaly smrtí. Podle Plútarcha, když se Drakóna ptali, proč trestá smrtí i méně vážné zločiny, řekl prý, že si to zaslouží, kdežto pro ty nejtěžší zločiny že už nemá přiměřený trest.[5] Proto se už ve starověku přísné tresty označovaly jako drakónské nebo drakonické.


Drakón rošířil volební právo na všechny muže, kteří si mohli opatřit vojenskou výzbroj. Ti pak volili devět archontů, stratégy a velitele jízdy, kteří museli prokázat jednak určitý majetek, jednak že mají legitimního syna, staršího než deset let.

"""
"""

Mimochodem, tento podivný plazí vůdce zemřel bizarním způsobem, kdy ho lidi v divadle nadšením zasypali klobouky a on se pod tím udusil.


Teď ještě k těm archontům, opět wikipedie:


"""
"""

Archón (řecky: άρχων, mn. č.. άρχοντες, 2. pád archonta) je řecké slovo, jehož význam je „vládce, vládnoucí (občan), nadřízený“, které je často užíváno jako titul specifického veřejného úřadu. Jedná se o zpodstatnělé příčestí přítomné ze základu αρχ-, který je odvozený ze stejného kořene arch (latinské arci, např.: arcibiskup) jako hierarchie, archanděl či monarcha.


"""
"""



Ač je zajímavé srovnání s latinskými a antickými pojmy, vypadá to, že se stále točíme v tom stejném kruhu, kdy umíráme, pachtíme a stále jsou nám podráženy nohy nějakými takovými zrůdičkami, pořád zakopáváme o překážky, které nevidíme, protože nechceme vidět.

Co je tak těžkého pochopit na tom, že existují zlé mimozemské rasy, které zotročují a geneticky ničí rasy a dělají si z nich otroky?
A že prvním klíčem, jak se z toho dostat, je uvědomit si, že tyto manipulace dělají vědomě plazí a šedivácké potvory.
Že naše vlastní rasa tohle nemá v genetickém kodu, takové idiotské jednání.
To, že lidi ignorují realitu přítomnosti Galaktické federace, je jejich blbost.
Nemám pocit, že realita bude čekat na ideologii, tentokrát už ne.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter