Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mimosmyslový projekt Galaktické federace 28.12.2021
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 29.12.2021 (18:36:01)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> 



Jinak samozřejmě uvažuju nad nejpravděpodobnější variantou, kterou velký hrdina, zřejmě figurka od NWO, Slováček zvolí.

Bude mlčet jako hrob a hrát na ticho, doufajíc, že jako ženská, co komunikuju s mimozemšťany, silně narušuju církevní zhovadilosti, tudíž jsem "nečistá" a ač jsem nikdy nebyla na psychiatrii, jsem automaticky považovaná za blázna, neboť ! jsem i požila někdy v životě marihuanu a asi ji i zase někdy požiju, to by mělo stačit k nulové společenské váze.
A také jsem vyznavačka ryzí cesty k jádru věcí a jsem "od rány", nestydím se užít i vulgarity, což je při komunikaci s židovskou obcí na tomto serveru nezbytné a jinak to nejde.
To by mělo v očích těchto NWOček stačit k naprosté diskreditaci.

Myslím si, že ne všichni lidi jsou totálně vymytí a někteří i vidí, co se tu děje.

Takže by tato taktika neměla tak samozřejmě stačit.


Co se týká plánu NWO na totální zprasení, zdehonestování jakéhokoliv veřejného prostoru tak, aby tam vznikala permanentní křivda a pošlapávání lidských hodnot a tento stav byl považovaný za správný, tak ač se snažili za pomoci "lepšího člověka" Slováčka tento stav na tomto serveru udržet, nepodařilo se jim to, jsem o tom přesvědčená, že po úmorné roční práci se podařilo civilizační stav a kulturu serveru totem.cz zvednout.


Před rokem zde byl extrémně tristní stav, kdy se julián se svými mnoha alteregy zuřivě snažil bojovat s trolem NWO, kterému říká "Bohuňa".
Tento trol využíval absolutní nasranosti juliána, vše ještě více zhoršoval, dělal ještě větší chaos dalšími alternicky a vše balil do nepřehledného klubka násilí a dehonestace.

Do toho stavu jsem tehdy přišla já a začala jsem publikovat. Také jsem to ze začátku nechápala. Později jsem po příšerných nesmyslných útocích pochopila, že existuje julián a anonym, který dělá skutečné zlo a pochopila jsem, v jaké je julian situaci.

Po dobu, kdy jsem publikovala, tu byl ze začátku příšerný chaos, do tohoto chaosu vešel Slováček a začal dělat nábor na "kripla z Ořechovky", což měl být, jak jsem si tehdy myslela julián a varovala jsem, že ten není v žádném případě původcem skutečného kolotoče zla. K anonymovi se nikdo nikdy nevyjádřil a Slováček dál vesele dělal amorální nábor.

Po tom, co jsem publikovala základní sumu informací, co jsem chtěla a chtěla jsem si oddychnout, tu Zeanddrich udělal dílo na MDŽ s Magdou, což byla moje dehonestační přezdívka od anonymních kriplů a já to pochopila jako útok na sebe a vzhledem k Zeanddrichově příklonnosti k židovství, alespoň jak to tak cítím, jsem se do něj pustila pro kryptožidovství a tohoto se chytil Slováček a udělal z toho tu udávací akci, kdy na mne podal trestní oznámení za hanobení židů.

Celá kauza byla evidentně odložena a nikdo to řešit nebude, nedivím se.


Celá věc je ovšem vrcholně amorální.
Myslím si, že kdo má lidskou krev, tomu z toho musí být na blití.


Časem se myslím situace naprosto jasně vyjevila.
Já jsem já.
Julián je julián.
Kripl anonym se přiznal k tomu, že je žid.

A teď je na Slováčkovi, aby se vyjádřil.


Jak to tehdy bylo?

Co by mohl napsat, aby Slováček vypadal jako člověk, co není jen další kripl od NWO?

Tady máme případné možnosti, jestli není schopen odpovědi.

1/ Fuj, to jsem nevěděl, že je to tak složitý, já myslel, že za to může julián a teď se stydím.

2/ Fuj, to jsem nevěděl, že ten kripl je žid a teď se stydím.

3/ Fuj, to jsem nevěděl s tím židovstvím a klikou NWO, to tak vypadá, že ten kripl je od NWO a teď se děsím a bojim o židy.


... to by byly možnosti, co napsat a nevyvolat antisemitismus.


No, ale je to Slováček, tomu asi záleží jen na židech jedné kliky NWO, těžko asi čekat lidskou krev.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter