Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Zavírám dveře slov z kolekce Nedokončená
Autor: Yfča (Občasný) - publikováno 22.4.2003 (00:39:55)
další ve sbírce>


 Yfča (Občasný) - 26.4.2003 > Bobr> 1) Netrpím depresemi v pravém slova smyslu a nikdy jsem jimi netrpěla(naštěstí). Nikdy jsem nepsala nic jako terapii (a doufám, že ani nebudu muset psát).

2) Proč jsem to publikovala pro všechny? Jediná kolonka, kam mi básnička pasovala byla poezie. Proč bych měla zvolit "životní příběh"? Není to o mém životě, pouze jsem popsala pocity, o nichž mi vyprávěla mnohokrát těžkými depresemi trpící přítelkyně. Ta mne pobídla, abych básničku zveřejnila. Dala jsem ji tedy na Písmáka, kde byla kupodivu kladně přijata. Byla jsem zvědavá, co na ni řeknou Totemáci, proto je teď i tady.

3) Na Písmákovi jsem dostala i pár soukromých kritik od lidí, kteří mi napsali milá slova, v nichž bylo i hodně osobního, čehož si velmi vážím. Co se jednomu nelíbí, druhému možná i něco dá. Ze čtyř kritik, které jsou zatím pod touto básničkou, jsou tři pozitivní - to je myslím docela dobrý poměr... :o)

4) Autocenzura: na internetu se objevují různé napsaniny - kvalitní i nekvalitní. Pokud chce někdo najít dobrou poezii, neodradí ho moje "nicneříkající básnička" - bude prostě hledat dál. Nebo si zajde do knihkupectví či do knihovny. Tam má větší šanci najít kvalitu.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Yfča
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 4 5 7 8 10 11 12 13 14 15 16
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter