Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Není Galaktická federace jako Galaktická federace na českém internetu.
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.1.2022 (01:18:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Elena Danaan začala publikovat svoje mimozemské záležitosti někdy před rokem.
Buď je Elena samotná z tajných programů, ale spíš, a to mi moje GF potvrzuje, je jejich zmanipulovaná oběť, která to vyloženě žere.

Proto má tu kosmo kombinézovou image "vesmírných hochů".

Moc dobře znám ty ksindly, co s ní manipulují.
Právěže psychická média, která tuhle satanistickou okultní partu z černých programů od NWO žerou, to strašně prožívají, hrají si na mimozemšťanku, čím je channeling mladší, tím víc jsou euforicky nastřelení.

Tak uvidíme, kam Elenka doletí.

Právěže se psychická média napojená na tuto satanistickou bandu neustále motají kolem nějakých Plejádských základen a předkládají fantastické příběhy a zprávy.
A taky tahle parta neustále podkopává psychiku svých obětí.
Nedovolí se uzdravit.

To jsou prostě Plejáďani sice, ale takoví, co vždycky dělali pro satanisty, je to drakoniánská infiltrace do Plejád. Nadělali šílený škody a bohužel v tom pokračují.

Jsou prostě líbiví. Lidi jim věří, tuhle verbež nechtějí psycho média pustit. Podle mne je to mocně rozšířený channeling, na tuhle zrádnou partu.


Je to většina. Můj kontakt je myslím si už se skutečnou GF, taky říkám jiné věci.

Většina channelingů jsou ale fantastické koniny ze světa černých projektů.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter