Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2022 (18:38:08)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Lavrov se vyjádřil k dalším věcem, myslím si, že to, co říká, dává smysl.
Říká, že bombardovanou porodnici v Mariupolu, „obsadili bojovníci praporu Azov a další extremisté“. Všechny matky prý byly odvezeny a jde o „další manipulaci se světovým veřejným míněním“."
Podle mé Galaktické federace to tak prý je a měli tam rukojmí, které pak mohli poraněné náležitě rozmáznout v médiích.

Prý že o tom dali důkazy OSN a že nemají v plánu napadat další země.

"A nová fakta, která se nyní odhalují na osvobozených územích zejména v Doněcké a Luhanské oblasti, říkají, že útok na tyto republiky byl naplánován. Byl pečlivě naplánován, byl naplánován již na tento měsíc,“ řekl ministr."

Teď k tomu má autorka článku tuto poznámku:
"Narážel na dokumenty, které ruské ministerstvo obrany zveřejnilo ve středu a které mají údajně dokazovat, že Ukrajina chtěla provádět „útok na Donbas”, který je přitom z hlediska mezinárodního práva stále jejím územím. Z publikovaných materiálů ani nevyplývá žádný plán útoku. Jde o lednový rozkaz k posílení tamní posádky Národní gardy a její uvedení do pohotovosti vzhledem k soustředění ruských vojsk za hranicí."


Jitka Zadražilová


(Vystudovala obor dějiny umění na FF UK. V redakci Novinky.cz pracuje od roku 2014. Zaměřuje se na evropskou politiku. Ráda cestuje, je autorkou knihy Blondýna na cestách.)


Ještě se paní musí učit s propagandou, to je chabý, ten ošklivý zlý novinář umí lépe a logičtěji.
Kus regulérního státního území je něco jiného, než vzbouřenecká republika, kde berou ukrajinskou armádu jako nepřátelskou. A kde prý zemřelo v etnických čistkách během neřízené žoldácké války za tiché podpory západu snad 14.000 lidí, etnických Rusů. To může být situace, kdy se posílení ukrajinské armády v dané lokalitě může považovat za útok.
Ale což, blondýnky, co vystudovaly fildu a nestydí se zahajlovat, nám píšou články o válečné diplomacii :-)



Jinak si Lavrov obecně postěžoval na agresivní jednání západu a opět v ně vkládá nějakou důvěru, což se mu určitě zase nevyplatí.

Protože západ je teskně umírající SS ratlík, nemá už kapacity, je v háji, bojí se a ví, že jakmile se probere ruský slovanský duch a vezme si svoji sílu, že vedle něj zdechnou.
Jsou prostě infiltrovaní temnou šlechtou už staletí minimálně, veškeré jejich politické struktury a jejich vlahý sen o globální nadvládě vždycky kazilo Rusko!
Tak se snaží zničit Rusko.
Tam není nějaká snaha o kolegiální vyvážené partnerství a světovou stabilitu.
Je to vidět čím dál víc.


Jo a benzín je už za 50!
Tak si všichni hezky říkejte:
Jak říkal pan Fiala, nejezdi s tím furt, podporuješ Putina. A o co tomu strašlivýmu hajzlovi jde? Ten parchant totiž chce zničit naší jednotu!







<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter