Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a vesmírný vir
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.5.2022 (04:06:15)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Židi - církev - satanisti - sloužící zlým silám a zlým mimozemským rasám, to je zločinecká smečka, která dodnes vládne světu.
Sofistikovaná vzdělanostní vrstva, která nikdy neodpovídá, na lidi nereaguje, jsou paraziti. Nemají lidské emoce a vzorce chování, je to 10% negativní infiltrace do lidské rasy.
Petr Slováček - "peslov", udavač milující sionistické židy, odkaz třeba zde:

http://foto.slu.cz/index.php/Pro-noviny/Star-_zpr-vy/srpen_2014/Petr_Slovacek

... je typickým příkladem takové kreatury, doslova ukázkový typ.
Sketa, udavač, pokrytec, který má určitě prstíčky v pozadí toho trola NWO, kamarádíček redakce.
Pan doktor.
Tito mají na svědomí nejvíce zla v naší společnosti, přesně tento typ "lidí". Ve skutečnosti to nejsou lidi, jsou to paraziti infiltrovaní do naší společnosti, sloužící zlu.
Obsedají veškeré vzdělanostní a mocenské struktury a udržují je v jezuitské toxické malosti, ze kterých vyštípávají zdravě myslící lidi - tzn anti - paraziticky myslící lidi.

Pokud chceme jako společnost v budoucnosti prosperovat, musíme se těchto parazitů zbavit.
GF nás v tom absolutně podporuje.
Doufejme, že se už tento rok podaří ta zrůdná klíšťata od NWO zničit a hnát je k soudu.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter