Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
KUBKOVÉ zase lezou z díry!
Autor: Revival Anála+jfj (Občasný) - publikováno 1.7.2022 (11:15:12)


Kiki_ (Občasný) - 1.7.2022 > Omikron je snad už od dvě řady za námi ne? to vyhrál Miss mezi koronaviry že se o něm bude pleskat ještě takhle dlouho? 😂 Hamplová taky poslala několikstránkový druhý dopis ministrovi, kde žádá aby předložil přesně ty studie o které se vláda opírá při tvrzení že očkovaní jsou chránění před nakažením atd... na první ani neodpověděl, neočekává se že by odpověděl na druhý ale pak tedy bude mít možnost po něm skočit, protože nedodal informace na které má veřejnost právo podle zákona. Úřední šiml je pomalý bohužel, ale tady si politici trochu naběhnou. Většinou totiž podobné kauzičky smetou veřejnosti ze zraku a čekaj až to potichu vyšumí, do té doby neodpovídají a hlídají si aby se v novinách o tom nezmiňovali. Jsou takhle naučený ALE - NWO jim nařizuje, aby nyní dál pokračovali v covidfašismu, je to prostě scénář který musej jet, proto lidi strašej ještě když ani nezačalo skoro léto, natož podzim. Tentokrát to nemohou nechat vyšumět, protože musej scénář opakovat znovu a znovu a znovu, tím pádem bude pro ně těžší si to pak uhájit u soudu že to nebyla vlastizrada. Vždy jim procházelo, když pak po delší odmlce pokrčili rameny a svedli to na předchozí vládu. Jen ať ještě posedí na těch židličkách, dříve než se stihnou vyměnit dresy jen ať si na ně tentokrát ten šiml posvítí, bude to zajímavé sledovat jak moc máme nebo nemáme bezzubé soudy. I právníci uznávají, že byrokracie je tady pomalá, ale tentokrát jim vláda jsem docela napřed - za 2 roky se nahromadilo plno důkazů o škodlivosti očkování navzdory všem ubezpečením že je to ok. Kubek, Válek, Flégr i Prymula jsou stále tam kde byli, stále nesou ještě tu zodpovědnost jako když to začalo. Naočkovaným lidem by už stejně nepomohlo kdyby odstoupili, nepomůže jim nic, už to mají přes rok v sobě. Tak aspoň lidovej lynč, defenestrace nebo představení s dehtem a peřím, bude to skvělé vidět. Čas býval vždy tak nějak proti nám v tomto ohledu, ale jak se věci nyní dějí rychleji a rychleji, bude možná poprvé s námi. Lidé si musejí uvědomit že ti nahoře nesmějí být nikdy nedotknutelní.

Takže jen ať opakujou, český národ má paměť akvarijní rybičky, bude se jim lépe "přemýšlet" když budou jejich covidové modly souzeny v přímém průběhu další tzv vlny. Možná je to donutí se o to víc zajímat.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter